Rabu, 6 September 2017

Kuasa RCA dalam hidup saya

Apakah RCA?

Mesti korang tertanya-tanya kan? Bagi yang belum tahu RCA adalah dimana kita set minda, hati dan azam dalam diri untuk mencapai sesuatu. Ha! lain macam bunyikan kan? Saya akan explain..

RCA ni adalah stand for RAHSIA CERMIN AJAIB! Emm...pelik bunyinya kan?

Apa yang bestnya RCA ni ialah apa yang kita nak kita akan dapat! (dengan izin Allah)

So saya akan kongsikan caranya pada korang terutamanya yang berbusiness. Yang tak biz pun takpe korang boleh aplikasikan juga benda ni.

Cara nya ialah:

1. Korang mesti berdiri dihadapan cermin
2. Pandang muka korang dalam cermin dengan penuh bersemangat
3. Bercakap dengan cermin (seperti bercakap dengan diri sendiri sebab kita pandang muka kita)
4. Apa yang nak di cakap? Cakap apa yang korang nak contohnya esok aku nak bantu sesiapa sahaja untuk sihat dengan menjual sebotol vivix dengan penuh perasaan dan yakin esok korang akan berjaya.
5. RCA ni bukan buat sekali terus berjaya tau, perlu beberapa kali!

RCA ni macam magnet menarik orang yang sama aura dengan kita untuk datang kepada kita! Bila otak, hati dan azam kita fokus, memang kita akan capai setelah berusaha. 

Semalam sebelum tidur saya RCA sekotak kolagen dibeli seseorang, magik nya! dengan kuasa Allah memang satu kotak kolagen hari ini di beli oleh seseorang!

JOM RCA!
About www.suplementsaya.com

Saya Nur Aini Amran. Saya komited membantu anda memperbaiki kesihatan diri dan keluarga

You Might Also Like

0 comments:

Catat Ulasan